Salarisadministratie

Salarisadministratie: wij zorgen voor een tijdige en correcte uitbetaling van je lonen!

Voor veel ondernemers vormt het personeel dat men in dienst heeft het belangrijkste kapitaal van hun onderneming. Ze willen er dus graag voor zorgen dat het de medewerkers aan niets ontbreekt. Misschien wel het belangrijkste onderdeel in deze relatie is de belo(o)ning!. Je wilt als ondernemer geen medewerkers aan je bureau die klagen over lonen die niet kloppen.

Hoe helpen wij je?

Het antwoord op deze vraag is wederom eenvoudig of IZI! als je wilt. Sinds jaar en dag werken wij voor wat betreft de loonadministraties intensief samen met Melvin Bijkerk.

Melvin heeft in het verleden bij ons kantoor gewerkt en is op een gegeven ogenblik voor zichzelf begonnen. Enkele jaren geleden heeft hij een oud collega, Mirjam de Vaal, benaderd voor een samenwerking.

Op dit moment is hun onderneming Loonpunt.nl een stabiele organisatie met inmiddels twee medewerkers. Door een effectieve inrichting van hun processen kan Loonpunt moeiteloos variëren in het aantal medewerkers. Op de site van Loonpunt.nl kun je meer over hun dienstverlening lezen.

Ook voor dit onderdeel geldt dat we zo veel mogelijk gebruik maken van de automatisering die beschikbaar is. In het geval van loonadministratie geldt Loket als de basis voor de digitale samenwerking.

In Loket komen alle aspecten die horen bij verloning mooi samen met de verschillende HR onderdelen. Een treffend en actueel voorbeeld is de functionaliteit waarbij ondernemers / werkgevers zelf arbeidsovereenkomsten kunnen opstellen en digitaal kunnen laten ondertekenen door een (nieuwe) medewerker.

Uiteraard is er ook een koppeling mogelijk tussen Loket en SnelStart waarbij de loonjournaalposten automatisch worden ingelezen.

Onze prijstelling voor deze dienst is heel transparant, want we vragen voor iedere loonstrook / jaaropgave een vast bedrag. De overige werkzaamheden door Loonpunt.nl worden door middel van tijdregistratie vastgelegd en vervolgens tegen het dan geldende uurtarief in rekening gebracht. Ook hier geldt dat we ons het recht voorbehouden voor een jaarlijkse aanpassing.

Wat doen wij voor jou?

IZI doet veel meer dan alleen het uitdelen van loonstroken. We houden ook alle personeelsgegevens bij, verzorgen de loonaangiften en jaaropgaven, en zorgen ervoor dat alle vakantiedagen en overuren correct worden verwerkt. Bovendien zijn we je aanspreekpunt voor vragen over bijvoorbeeld cao’s, contracten en belastingzaken.

En het mooiste? We nemen alles uit handen. Geen stress meer over deadlines of fouten. Jij levert simpelweg de gegevens aan, en wij doen de rest.

Heldere Communicatie en Transparantie

Wij houden van duidelijke afspraken en transparante communicatie. Geen verborgen kosten of ingewikkelde contracten, maar gewoon heldere tarieven en duidelijke afspraken. Je weet bij ons altijd waar je aan toe bent. En kom je ergens niet uit? Dan staan we direct voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

Klaar om je salarisadministratie uit handen te geven?

 Neem vandaag nog contact met ons op! Wij staan klaar om je te ondersteunen, zodat jij kunt doen waar je goed in bent: ondernemen met passie en vertrouwen.

Advies nodig?

Neem contact met ons op via onderstaande button

Kortom, wij maken het IZI!

Uitbesteden van je salarisadministratie is niet alleen handig, het is ook slim. Je bespaart tijd, geld en hebt de zekerheid dat alles tot in de puntjes geregeld is. Zo kun jij doen waar je goed in bent: ondernemen.

Laat ons je helpen om je financiële doelen
te bereiken

Scroll naar boven